Ipsos lancerer Next Generation Censydiam

09-10-2012

Next Generation Censydiam er en suite af analyseredskaber, som styrker dit brand ved at tage udgangspunkt i forbrugerens underliggende behov og motiver.

”Der findes ikke et marked for lipgloss eller mascara, men derimod et marked for ønsket om attråværdighed, status og elegance”
 
 
Styrk dit brand image - sæt forbrugeren i centrum
Med Next Generation Censydiam kan du gøre dit brand relevant og meningsfuldt ved at sætte forbrugeren - og ikke brandet - i centrum. Analysen giver ny viden om, hvordan forbrugerne opfatter dit brand, og hvordan det bedst kan positioneres på markedet.

 
Brand image undersøgelse - Hvad tænker forbrugeren om dit produkt?
Next Generation Censydiam måler, hvordan forbrugeren opfatter dit brand på fire dimensioner, der tilsammen forklarer 85-95 % af brandpræference på tværs af kategorier og lande:
  1. Funktionelle egenskaber
  2. Emotionelle egenskaber
  3. Social identitet
  4. Personlighed

Analyse med Next Generation Censydiam:
Next Generation Censydiam

Hvis du vil vide mere om Next Generation Censydiam, og hvordan vi kan undersøge og styrke forbrugerens opfattelse af dit brand? Så kontakt Søren Andreasen, Senior Research Executive

 
Direkte: +45 3319 3904