Markedsforståelse, segmenter & brands


Vi hjælper dig med at forstå din målgruppe, markedet, identificere segmenterne og udvikle dit brand

Vi har udviklet en række unikke analyseværktøjer, så du kan komme i dybden med de grundlæggende strategi- og markedsføringsudfordringer.

En grundlæggende forståelse for forbrugerne, indkøberne og markedet generelt er nemlig afgørende for at lave de rigtige kort- og langsigtede marketingplaner.

Lad os hjælpe med at identificere vækstmulighederne i dit marked og for dine brands. Med hjælp fra Ipsos kan du målrette din indsats på de områder og målgrupper, der giver dig størst udbytte.  

Ipsos er det eneste internationale analyseinstitut, der har et globalt netværk af dedikerede eksperter på dette område – alt sammen underbygget af en valideret analysetilgang, der belyser de grundlæggende menneskelige motivationer.


Vi går bag om forbrugernes ubevidste behov og motiver:
  • Hvad foregår der i virkeligheden inde i hovedet på forbrugerne, når de køber ind? (BrandLife).
  • Hvordan opfatter forbrugerne forskellige varekategorier på tværs af forskellige markeder? (Market Perceptor - Ipsos.com).
  • Hvilken følelsesmæssig værdi har dit brand, og hvordan overvinder du forbrugernes faktiske barrierer overfor det? (Brand Perceptor - Ipsos.com).
  • Og hvad påvirker forskellige forbrugeres adfærd i købsøjeblikket? (Shopper Research).

Segmentering
Ipsos motivationsbaserede segmenteringsværktøjer går bag om forbrugernes ubevidste behov og motiver. Udnyt de enorme fordele, der ligger segmenteringens muligheder for at kunne sætte dine moderne forbrugere ”i bås”.Og kom lidt tættere på din målgruppe end med den traditionelle opdeling efter køn, alder, geografi og uddannelse.

Læs mere:


Kontakt os
Skal vi hjælpe dig til bedre forståelse af din målgruppe? Så kontakt Country Manager Klaus Friis Mikkelsen

Direkte: +45 3319 3999
klaus.mikkelsen@ipsos.com

Eller lad os ringe til dig
Ring mig op