Innoquest

Maksimer ROI for jeres innovationer med Innoquest – Ipsos’ unikke end-to-end løsning

Et stærkt brand går hånd i hånd med stærk innovation. Men samtidig viser statistikken, at 80% af alle testede koncepter aldrig lanceres, og at 70% af alle nye produkter forsvinder fra hylderne igen inden 2 år.

Hos Ipsos har vi værktøjskassen til at lede jer succesfuldt gennem alle trin af virksomhedens næste innovationsproces. Innoquest er Ipsos’ 360˚ innovationsværktøj, der sikrer, at I bruger jeres udviklingsbudget så optimalt som muligt


Innoquest værktøjskasse:
Fra de første spæde skridt  og hele vejen til enden af processen: Innoquest vurderer markedspotentialet, der hvor I er, og genererer handlingsrettet viden om, hvor og hvad der skal justeres.

Læs mere om de tre stadier, analyseværktøjerne, og hvordan vi kan hjælpe jer i jeres innovationsproces:

Early Stage Idégenererende workshops  •  Afdække forbrugerbehov  •                         Strategisk konceptudvikling  •  Forbruger-genererede produktidéer
Mid Stage: Koncepttest  •  Koncept- og produktudvikling  • Test af emballage-design  •   Optimal produktportefølje  • Prisfastsættelse  •  Koncept- og produktevaluering  
Late Stage: Salgspotentiale • Test post-lancering

 

 

 

 

 

Det I har brug for – når I har brug for det!
Vi tilbyder det, I skal bruge for at spare tid og ressourcer gennem hele jeres innovationsproces og optimere udbyttet af jeres gode idéer:

  • Front end løsninger til at fodre jeres innovationstragt
  • Integrerede kval-kvant metoder til at afdække forbruger-insights og inspirere jer til holdbare og markedsdygtige idéer.
  • Analysemetoder der identificerer vinderidéen tidligt i processen.
  • Validerede værktøjer til at maksimere potentialet for jeres innovation
  • Præcis vurdering af markedspotentialet gennem hele processen – selv i de tidligste stadier


Læs om filosofien bag Innoquest