Kom med ind i hjernen på forbrugerne med Neuroscience 27.10

05-10-2016

Ipsos inviterer til efterårets første morgenbriefing den 27. oktober. Temaet er Neuroscience, der åbner op for forbrugernes ubevidste opfattelser og adfærd og giver dig en langt mere nuanceret og detaljeret kundeindsigt. 

Mulighederne for at supplere dine markedsanalyser med værktøjer og teknologier inden for Neuroscience har aldrig været større. Det er et stort skridt fremad.

Ipsos og Neurons Inc har i fællesskab løst en række komplekse analyseproblemstillinger.
 
For PostNord har vi netop afsluttet et omfattende studie, hvor Neuroscience hjælper os til at forstå, hvad der rent faktisk sker, når forbrugeren bliver eksponeret for forskellige former for kommunikation.
 
Her er, hvad du får med fra morgenbriefingen:
  • Ipsos giver et overblik over Neuroscience teknikker og teknologier til dine markedsanalyser
  • Neurons Inc giver dig en ”live” demonstration af, hvordan vi kan måle hjernens reaktioner, når vi bearbejder forskelligt stimuli
  • PostNord fortæller, hvordan analysen har givet ny viden om effekten af de forskellige kommunikations­kanaler – og især om synergierne imellem dem
  • Ipsos gennemgår et eksempel på, hvordan eye-tracking kan bruges til at forstå og optimere forbrugernes in-store navigation.
Der vil være rig mulighed for at sparre og vidensdele med de øvrige deltagere undervejs. Vi glæder os til at se jer!
 
Det praktiske
Morgenbriefing er fra klokken 9-10 på vores kontor i Store Kongensgade 1. Vi starter præcis. Kom gerne lidt før, så du kan nå morgenbrød og kaffe fra klokken 8.30.
 
Der er selvfølgelig gratis adgang.
 
Tilmelding
Send en e-mail til June med navn, arbejdsplads, mobilnummer og hvor mange I kommer. Eller send en sms med teksten ”Ipsos briefing” til 1276.
 
Og sæt allerede nu kryds ved efterårets 2. morgenbriefing: ”Fremtiden for kvalitative analyser”. Det er 17. november klokken 9.00